čtvrtek 8. října 2015

pro něj..

Devět ráno .. Sakra.. Uvidím ho vlastně až před půl druhou. Sakra! Co mám tady dělat? No .. dobrý .. Počítám každou vteřinu, kdy už ho uvidím. Tolik se na něj těším!



--
12:25 ??? Jo? Paráda, valím!!! Hm .. povídala jsem si ještě se spolužačkou. Za hodinu jsem stála u autobusáku, když v tom..vystoupil. Okamžitě jsem šla za ním, objímala ho, "fetovala" jeho vůni a pořád jsme si vyměňovali krátké polibky. KONEČNĚ!

Válení se v posteli, tancování, sprcha, smích, jídlo....  A poté, ačkoliv jsme asi ani jeden nechtěli.. Jeli domů.
Poslední dny na mě čekal před školou. Je to.. krásné. :3


Broučku? Ani netušíš, jak moc teď toužím zas škrabkat tvoje záda, líbat tě.. Tulit se, položit ti hlavu na krk, zabořit se do tvých ramen, pak ti prohrabat vlasy, dát jemnou pusu a začít se culit... Koukat ti do tvých krásných očí.. hladit tě po tváři ... Cenit na tebe zoubky.. :D :3 Jen tak sedět, ty mi koukáš do očí a já uvažuji nad tím, jak můžeš být tak krásný, ty se mě ptáš, co mi je a já si jen a jen užívám tvé přítomnosti ... Lehla bych si na tebe.. A nechala se tebou obejmout a zase si užívat toho pocitu bezpečí.. A pocitu, že mě někdo miluje tak, jako já jeho. Zabírat ti zas půlku postele a opět jen koukat a užívat si tě. Občas se nechat tebou laskat, blbnout s tebou .. Poslouchat tě, když mi něco vyprávíš nebo se smát tvým vtipům, sledovat tě, jak se pokoušíš tančit, vymýšlet s tebou plány do budoucna, jezdit s tebou autem, "vysávat z tebe duši", nechat se natáčet, když si čistím zuby, dělat na sebe ksichty, prohlížet a obdivovat tvé tělo, sledovat, jaký jsi šikulka, .. Ale ono by asi stačilo jenom tak ležet a sledovat tě... Užívat si.. A hlavně se těším, až zase uvidím tvůj úsměv. Máš ten nejúpřímnější a nejdokonalejší smích. Opravdu. Ať se ti to líbí/nelíbí, zdá/nezdá, tak tvůj smích je jeden z nejkrásnějších divů světa. Občas na mě mluvíš a pak se zeptáš, co se děje, co mi je.. Nic, zlatíčko, neměj obavy. Jenom pozoruji, jak moc skvělý jsi. A jak zbožňuji oné trávení času poblíž tvé velikosti. (chtěla jsem napsat maličkosti, aspoň tak se to říká, ne?No a ono mi to něják nepasuje..) 
K tomu máš tak fajn rodinu, že se cítím naprosto skvěle. Jenom tak ležíme vedle sebe, koukáme a já se cítím taaak spokojená, tak v klidu, bezpečí a relaxuji. A jsem ráda, že ty také. Jsem ráda, že je ti dobře. Snad se mnou.
Přijdou problémy, já vím. Ale miluji tě. Chci je s tebou vyřešit. Chci s tebou třeb na konec světa přes lávu, hory, já nevím co, ale prosím .. ........

Miluji tě. Jsem momentálně plná pocitů a muselo to ze mě ven. Chybíš mi, zlato. I když je to jen pár hodin, co jsem tě viděla naposledy a vím, že tě bohužel asi uvidím až v neděli. Ale nedělej si starosti. My to zvládneme. Jsme už na všechno dva. ♥ 

Žádné komentáře:

Okomentovat